HIMPUNAN KISAH SERIUS LUCU MALAM PERTAMA..

Like Page Kami Di Facebook!

Jom Share...

Kisah Satu

Rahmat baru sahaja berkahwin dengan Era..
Pada malam pertama selepas majlis pernikahan, mereka berehat di dalam bilik kerana keletihan membantu mengemas dapur, membersihkan periuk, kuali dan segala macam benda lagi..
Sambil berehat di dalam bilik, mereka makan burger yang dipesan dari sebuah restoran makanan segera..
Emak Rahmat yang sememangnye suke menjaga tepi kain orang termasuk anak2nye sendiri memasang telinga dari pintu bilik untuk mendengar perbualan antara anak dan menantu barunye

Era : bang, dah dipicit2 nitp xkeluar2 pon
Rahmat : lambat sket la tuh nk kuar..lubangnye kecik sgt..sbrlah syg..
Era : alalambatnye..xsbr lah bang..saye potong jek lah hujungnye..bg bsar sket lubang niboley ke bang..
secara tiba2mak Rahmat meluru masuk ke bilik anaknye dan terus berteriak..
Mak : jangan!!!!!!! jangan gunting anu anak aku!!!!!!!!!!!!
Rahmat & Era : @#$%%^&**.. nape ni mak.. nk potong sos cili paket ni xboley ke??

 

Kisah Dua

Suasana masih riuh di luar.
Sanak saudara semuanya berkampung disini.
Gelak ketawa, gurau senda jelas kedengaran.
Aku memimpin isteriku ke dalam bilik pengantin. Suara-suara sumbang terlalu banyak yang menegurku.Hai, malam masih muda, dah nak masuk tidur? sapa Pak Ucu.Orang muda bang Aji, biarlah.
Air dah penuh kat kepala tu. sahut Pak Tam disambut hilai ketawa sanak saudara yang lain.

Meriah sungguh keadaan diluar walau jam sudah menunjukkan pukul 11.00 malam.Hadiah yang masih belum dibuka ku susun ke tepi. Lampu ku tutup. Merebah diri ke katil pengantin, aku menoleh ke arah isteriku.Kita tidur dulu lah yer. Ramai sangat orang kat luar tu. Isteriku Hanya mengangguk tanda setuju.

Entah pukul berapa sekarang, aku pun tidak tahu.
Keadaan di luar gelap gelita dan senyap sunyi.
Tanda sanak saudaraku telah pulang dan keluargaku telah tidur.Jari jemariku lembut membelai rambutnya.
Ku selak rambut ikal yang Menutupi telinganya lalu membisikkan Assalammualaikum! ke telinganya untuk Menguji isteriku.Wa alaikummussalam. Rupanya isteriku masih belum tidur.
Ku kucup pipi halusnya. Ku kucup dahinya yang mulus.
Semerbak harumnya menusuk deria bauku.
Akanku tunaikan tanggungjawabku sebagai suami malam ini. Jari-jemari ini terus membelai tubuhnya.
Perasaanku tidak dapat dikawal lagi, namun

Kringggggg.
Tik..tik..tik..tik
Kring.. kring..kring..
Bunyi-bunyi jam loceng entah dari mana memenuhi ruang bilikku. Terkejut dengan segala macam bunyi yang ada, aku membuka lampu. Serentak itu, terang benderang seluruh rumahku.
Bunyi-bunyi ini telah berjaya membangunkan semua orang di rumahku.
Aku mencari-cari punca bunyi-bunyi itu.
Mataku terarah ke sekotak hadiah yang masih terbalut rapi.
Aku buka dengan pantas dan di dalamnya terdapat 5 buah jam loceng.
Juga sekeping kad berbunyi
Selamat Pengantin Baru,Jangan gopoh-gopoh. Baru Pukul 2 pagi. Jangan maree.. kami potong stim.
Dalam hatiku.. cilaka punya kengkawan. Potong stim betullah!!!TAMATLesson learn nye kat sini buka leerRRRR hadiah tuu duluu>>> hihihee

 

Kisah Tiga

Mak Minah dan Pak Mat ada 4 org anak perempuan yang sangat disayangi iaitu Siti, Seri, Murni dan Suri.
Satu hari mereka berpakat utk kahwinkan anak2 ni serentak. Selepas selamat diijabkabulkan, ke-empat2 anak tu pun bercadang untuk pegi honeymoon. Siti pegi honeymoon ke Pulau Langkawi, Seri ke Pulau Tioman,Murni ke Pulau Kapas dan Suri ke Pulau Pangkor.

Sebelum pegi Mak Minah dan Pak Mat berpesan, nanti jgn lupa hantar berita pada mak dan ayah.
Ceritakan macam mana honeymoon korang.
Tak payah tulis panjang2, pakai kod iklan aja dah cukup.
Ringkas, padat dan cepat. panjang lebar Mak Minah memberi arahan pada anak2nya.

Seminggu lepas tu depa terimalah surat dari Siti yang bertulis Standard Chartered . Tercari2lah kedua suami isteri ni iklan Standard Chartered dan bila jumpa tersenyum le kedua2nya membaca iklan yang bertulis Besar, teguh dan peramah..
Bahagialah Si Siti rupanya..

Esoknya terima pula surat Seri yang bertulis Nescafe. Carilah iklan Nescafe dan tersenyum lagi keduanya membaca iklan yang bertulis Nikmatnyahingga ke titisan yang terakhir
Bahagialah Si Seri rupanya

Selang beberapa hari kemudian, tiba pula surat Murni bertulis KFC. Carilah iklan KFC dan tersenyum keduanya membaca iklan yang bertulis Hingga Menjilat Jari
Bahagialah Si Murni rupanya

Seminggu berlalu, tiada surat dari Suri, Mak Minah dan Pak Mat dah risau. Dua Minggu tak ada jugak.. masuk minggu ke tiga baru sampai surat dari Suri dengan isi kandungannya AIR ASIA .

Bergegas le Mak Minah cari iklan penerbangan tu sbb tak sabar nak tau apa yg jadi kat anak bongsunya.Bila dibaca. Mak Minah dan Pak Mat terkulat2 tak tau nak senyum atau menangis.. Apa motto iklan itu??
7 KALI SEMINGGU..3 JAM SEKALI.. NON- STOP!!

 

Kisah Empat – astrok

Sepasang pengantin baru sedang bersiap menikmati malam pertama mereka.
Pengantin perempuan berkata, Bang, saya masih anak dara dan tidak tahu apa-apa tentang seks.
Boleh abang menerangkannya lebih dulu sebelum kita melakukannya?
Seks itu senang je., kita ni macam penjara, yang engkau punya tu selnya dan yang abang punya penjahatnya.
Di penjara, penjahat harus dimasukkan ke dalam sel, terang pengantin lelaki.
Lalu mereka pun mulai bercumbu mengarungi lautan asmara .
Ketika sudah selesai dan si pengantin lelaki sedang berbaring akan memejamkan mata, si pengantin perempuan berkata, Bang, penjahatnya terlepas.

Pengantin lelaki pun mulai lagi memasukkan penjahatnya.
Rupanya si pengantin perempuan syok sangat dengan hubungan asmara yang baru pertama ini ia rasakan.
Setiap kali selesai, ia selalu mengatakan bahwa penjahatnya lepas atau melarikan diri, keluar dari selnya.
Setelah banyak kali macam tu, si pengantin lelaki dengan nafas termengah-mengah berkata, Yang, penjahat yang ini bukannya kena hukuman penjara seumur hidup.


Kisah Lima

Sang suami yang baru menikah merasa hairan melihat tingkah laku isterinya, yang pada malam pertama membuka jendela dan menatap ke langit melihat bintang-bintang.

Dengan jengkel suaminya berkata…
“Ada apa gerangan kau menatap langit di malam pertama kita ini?” Jawab sang isteri,
“Menurut ibu saya, malam ini akan menjadi malam terindah selama hidup saya. Jadi saya tak akan melewatkan sedetik pun keindahan malam ini, aku akan menatapnya sampai pagi.”


Kisah Enam

Ada sepasang pengantin baru berada di kamar pengantin, di malam pertama.
Pada tengah malam itu, tiba-tiba isterinya mengerang, “Adoi.. Sakitnya bang…! Macam mana ni bang..?”

Suaminya lantas menenangkan isterinya, “Jangan nangis sayang.. Nanti emak
ayah dengar..
Mereka mungkin belum tidur lagi tu..”
Kebetulan bilik mertua
hanya bersebelahan kamar tidur pengantin.
Tapi kerana tidak dapat menahan sakit, isterinya tambah kuat mengerang.
Mahu tidak mahu, si suami pun berkata, kali ini kuat sedikit suaranya:

“Sabar Sayang! Tahan saja.. Esok baru cabut.”
Sejak dari tadi si mertua lelaki masih belum tidur.
Dia memang terdengar
anak perempuannya mengerang, tadi dia tidak peduli,
biasalah malam
pengantin, fikirnya.
Tapi kali ini dia sudah hilang sabar.
Dia bangun,
pergi ke bilik sebelah lantas menendang pintu kamar pengantin.

Dengan rasa geram bapa mertua berteriak: “Ni apa kena ni?
Tak faham ke?
anak aku boleh mati kalau besok baru kau nak cabut! CABUT SEKARANG JUGA!”

Terkejut besarlah kedua pengantin tu.
Sambil tersipu-sipu pengantin
perempuan pun berkata kepada ayahnya: “Abah, klinik gigi esok baru bukak..”


Kisah Tujuh

Seorang lelaki bernama Amat yang baru saja menjalani malam pertama
bersama isteri barunya, menceritakan tentang kemusykilannya kepada seorang
sahabatnya, Mohd. Jamil.

“Wah, gila juga! Ternyata memang benar,” ujar Amat. “Kebiasaan yang
sering kita lakukan ketika masih bujang, boleh berulang pada malam pengantin.”

“Maksud kau? Sebenarnya apa yang berlaku semalam?” si Mohd. Jamil ingin
tahu.

“Begini. Kau kan tau kalau sewaktu bujang aku suka melanggan
perempuan?.”

“Ha’ah. Tapi bukan ke kau kata dah insaf dah, nak taubat selepas
berkahwin?”

“Memang la. Tapi aku tersilap buat something semalam.”

“Ye ke? Apa yang kau dah buat?”

“Kau tau, masa malam pengantin semalam, setelah selesai melakukan
hubungan, dalam keadaan mamai, tanpa sengaja aku memberikan wang RM100 pada isteri aku.”

“Wah, gila kau??!” Mohd. Jamil terperanjat.

“Bukan aku sengaja! Dah benda nak terjadi, nak buat macamana..” jawab

Amat dengan muka mencuka.

“Habis, bagaimana? Isteri kau marah ke?”

“Itulah masalahnya,” Amat menjawab. “Dalam keadaan separuh sedar dia
menjawab, ‘Terima Kasih Bang, datang lagi ya’…!”

Kisah 8

Ada sepasang pengantin baru, mereka telah menjalani malam pertama. Dan
pada malam ke-2, tiba-tiba isterinya sakit gigi di tengah malam, dan
mengerang, ” Saaaakiiit, sssssaakiit lagi. ”

Suaminya lantas menenangkan isterinya, “Jangan nangis Yang, nanti mak ayah
dengar. ” ( kebetulan bilik mertua bersebelahan )
Malah isterinya tambah kuat mengerang, lantas suami menjawab,
“Sudahlah Yang, tahan aje besok baru cabut.”

Dengan spontan mertua laki-laki bangun & menendang pintu kamar
pengantin,dan dgn geram berteriak,
“Anak saya boleh mati jika besok baru dicabut! CABUT SEKARANG JUGA!”

Kisah 9

..setiap pasangan…malam pertama laa yang sangat ditunggu-tunggu.huu!! macam nak gugur jantung.

bila tiba masuk tidur…bermula laa adegen-adegan + malu laa konon..so….paham-paham apa yang diorang buat. Waiting….dalam waktu mereka(pasangan) bercengkarama..
tiba-tiba si isteri mendapati kaki suaminya tak ada sebelahhh…lalu berteriak “maakkk….satu kakiii…makkk”
(si isteri tak tau yang suaminya pakai sebelah kaki palsu)

si ibu pula selamba menjawab..”untuunggg laa ko nakkk,….bapa kau baru lima inchiii….”


Kisah 10

Tersebutlah kisah satu pasangan yg baru berkahwin. Sehari sebelum upacara
akad nikah,mak pengantin lelaki menasihati anaknya.”Nak.. apabila menghampiri isteri mu pada malam pertama,maka kamu harus kata,kapal terbang ingin mendarat”. Emak pengantin perempuan pula menasihati anaknya. “Nak..bila suami mu berkata kapal terbang ingin mendarat,maka jawablah.Lapangan terbang sudah sedia “.

Hari yg ditunggu-tunggu pun tiba.Si suami tak sabar-sabar dan apabila
malam tiba,hatinya berdebar-debar. Dia mendekati si isteri lalu
mengatakan “Yang….Kapal terbang ingin mendarat” Si isteri seperti tidak faham
dan berkata “Saya penat bang …Mari kita
tidur.” Si suami hampa.Namun dalam hatinya berkata,”Tak apa mungkin
isteri aku malu.Beri dia peluang kedua”

Tiba malam kedua “Si suami mendekati si isteri dan bertanya lagi “Kapal
terbang ingin mendarat.” Malangnya si isteri masih tidak faham kerana
suaminya ketika itu memegang surat khabar.Dalam hatinya berkata….”Berita apa pula ini?Ah pedulilah kapal terbang mana nak mendarat pun.Tak ada kena mengena dengan aku.” Kemudian dia berkata kepada si suami “Sudah lah tu bang ….janganlah baca surat khabar lagi….mari kita tidur ….” Si suami hampa lagi.Tetapi dalam hatinya berkata “Tak apalah esok masih ada.”

Tiba malam ketiga.Si suami sekali lagi dengan penuh harapan dan begitu
pasti malam ini dia pasti dapat.Lalu mendekati si isteri dan bertanya lagi “Kapal terbang ingin mendarat.” Si isteri menjenguk ke arah luar jendela dan menggelengkan kepala sambil dalam hati berkata “Mana ada kapal terbang !!” Melihatkan si isteri menggelengkan kepala,si suami hampa dan berkata dalam hati “Kejamnya isteriku….membiarkan aku menunggu
selama 3 hari tapi masih enggan memberikannya kepada ku.” Si suami dengan muka yg masam terus tidur tanpa mengajak si isteri.

Keesokan harinya si isteri bertanya kepada ibunya “Ibu kenapa suami saya
setiap malam berkata,kapal terbang ingin mendarat?? Si ibu pun berkata
“Apa yg kamu jawab nak ? Si anak berkata “Saya tidak jawab apa-apa…”Si ibu berkata lagi.”Apa anak sudah lupa apa yg ibu nasihatkan tentang malam pertama?Sepatutnya anak menjawab Lapangan Terbang sudah sedia sebagai tanda bersetuju ” Oh saya lupa lah ibu….Tak apa.Malam ini saya pasti akan menjawab dengan betul.”

Maka tiba malam keempat.Si suami seperti tidak menunjukkan apa-apa
tanda dia akan bertanya soalan yg sama. Malam kian larut,Si isteri tertanya-tanya.Bilakah gerangan si suami akan bertanya.Si isteri akhirnya berkata dalam hati “Mengapa harus aku tunggu
lagi?Apa salahnya aku sendiri meng`offer’ kan diri?” Lalu si isteri pun
mendekati si suami dan terus berkata “Lapangan terbang sudah sedia.”, Si
suami kerana terlalu geram dengan si isteri,dengan muka yang masam
menjawab “KAPAL TERBANG ROSAK.”

Kisah  11

Alkisah seorang anak gadis yang ingin berkahwin mengikut pilihan sendiri.. Lalu dinyatakan hasratnya kepada orang tuanya.. kemudian berkatalah orang tuanya… sekiranya engkau ingin lelaki pilihan engkau sendiri.. carilah yang sopan santun dan ORIGINAL.

Hatta sebulan mencari bertemulah dia dengan seorang jejaka yang sopan santun tapi keORIGINALannya belum lagi diketahui… setelah selesai upacara akad nikah maka malam pertama pun dilalui bersama.

Pada malam pertama si suami memakai kondom kononnya untuk merancang keluarga. Keesokan harinya.. si isteri pun memberitahu kepada orang tuanya bahawa suaminya memang betul-betul ORIGINAL..

Kemudian orang tuanya pun bertanya: “Macam mana engkau tahu laki engkau tu ORIGINAL?”

Anaknya dengan selamba campur megah berkata: “Betul abah…! ORIGINAL…! Plastik pun tak bukak lagi…!”


Lagi Heboh

Loading...

Comments

comments